Monday, July 5, 2010

"our engagement day"

26 JUN 2010 - Sabtu

05.30 Pagi - Pepagi lagi dah kena bangun.. dengan nak mengemas rumahnya.. ngan bilik nyer x kemas lagi.. firsting yang aku buat dulu iron baju abe aku ni.. disebabkan rumah aku ngan dia jauh.. so terpaksalah family dia duduk homestay dekat2 ngan rumah aku juga.. tu yg aku kena dera iron baju diatu.. mmmmm (tapi ikhlas tau)

08.00 Pagi - Penatnya badan2 aku pas ngemas.. makcik2 yg datang tolong kat rumah aku ni kejap2 dok masuk bilik cari aku lah.. nk ngok hantaran lah.. nk ngok bilik lah.. aku ni x jg lak mandi nyer lg... akak n adik aku lak yg dh siap dl dr aku.. bukan setakap siap mandi je.. siap bermak-up lg ok...

09.30 Pagi - Aku menguncikan diri kat dlm bilik tuk bersiap.. huhuhu... kena make-up sendiri.. nk d jdkan cter.. angkara aku nk jg pakai bulu mata palsu... berjam-jam proses tuk tampal kt mata aku ni.. sib baik la ader akak n adik aku yg tlg.. tu la.. sebelum majlis x nak cuba pakai.. dh la aku cm bl 1 je.. sib baik hasilnya memuaskan hati walaupun aku dh cam nk nangis aritu sbb susah gler nk tampak bulu mata tu dengan cantik.. aku ni cerewet sgt..

11.00 Pagi - Rombongan lelaki sampai.. aku duk sibuk berborak ngan kawan aku kt dlm bilik smp x sedar org sekeliling.. tau2 makcik2 kt depan bilik aku suh aku kuar tuk sarung cincin...



No comments:

Post a Comment