Tuesday, December 14, 2010

BaBY Wan Noorfazana

Ini lah baby wan noorfazana. Permatahati kawan saya Man & Ely.
11 Disember aritu aku saje ajak man n ely datang umah. Nak g jalan umah diorang my hubby busy sangat kerja. Sabtu tu my hubby keja pagi. Seawal 6 pagi dah kuar g keja. Sebab tu lah saya suh my hubby ajak man n ely makan kat umah kami. Xlah aku bosan sangat duduk rumah.
Menu - menu makan malam kami aku dah uploded dalam blog baru saya . Sila lah berkunjung ke sana.
X nak cter panjang - panjang arini.. kita zazss dulu.. layan pic fazana...
(tomey2 fazana jangan selalu nangis2 tau... nanti x tomey.. muah muah muah dari auntie eim..)


(fazana ajak mama n papa selalu datang umah auntie ya..)


(ini lah mama caye...)



(ngok tu uncle zam duduk depan caye.. nape papa ambik gambar kaki uncle zam jer.. x nampak muka uncle zam ler papa....)

# 11 Disember 2010

No comments:

Post a Comment